Ezentúl minden időpont a helyén lesz: kinek, mikor, és milyen ügyben kell lépnie, ismerje meg mit csináltak értékesítői tegnap, mi a feladatuk holnapra!
Ön már sír-, vagy csak nevet sokszor az értékesítők szervezetlenségén?
Óvja meg Cégét az értékesítési káosztól, kapkodástól, eszetlen munkáktól, legyen szervezett és önjáró értékesítése, és felejtse el a konfliktuskezeléssel járó feszültségeket!
A kellemes munkahelyi légkör alapja a MiniCRM rendszer, munkatársai motiváltabbak lesznek, jobban fognak teljesíteni, precíz munkájukat pedig ügyfeleik több vásárlással fogják honorálni Önnek!
A legtöbb értékesítőnek komoly kihívás az is, hogy összeszedje saját adott napi teendőit, de akkor már végleg borul a rendszer, ha valami váratlan esemény hatására kiesik a munkából egy munkatársa, az Ő feladatait honnan szedik elő?
Ezzel szemben olyan MiniCRM megoldást kínálunk Önnek, ami automatikusan rendszerezi a függő ügyeket, ránézésre láthatja, hogy céges szinten vagy értékesítőnként kinek – mi a teendője, nem adatvadászattal és teendőkereséssel megy el a nap, hanem pörgősen, ugyanakkor minőségileg tudják feldolgozni értékesítői feladataikat!
Ugye milyen egyszerű?
Mostantól nem vesznek így el a jó gondolatai sem, hiszen a MiniCRM-ben ezen feladatokat is könnyen tudja Ön vezetni, lekövetni, és munkatársai is pontosan képben lesznek a nyitott feladataikkal kapcsolatban!
Nem könnyebb így az élet?
Miért engedné be Cégébe az emberi hibázás lehetőségét, amikor itt a MiniCRM rendszer, ami akár automatizmusokkal is biztosítja a különböző szituációk utáni feladatok kiosztását, miért hagyna pénzt az asztalon azzal, hogy nem csinál az egyszeri vevőiből visszatérő stabil vásárlót?
Adja a legkorszerűbb MiniCRM értékesítési eszközt munkatársai kezébe, de előtte tesztelje a rendszert 30 napig ingyen!
Kockázatmentesen és ingyen:
http://www.minicrm.hu/tesztrendszer/#GTQMCRDY
„A halogatás a szegény emberek sportja.”